דלתות כניסה בעיצוב עץ מלא

דלתות כניסה היוו מאז ומעולם נושא מורכב בעיצוב הבית. הדלתות הן האובייקטים המציגים את הבית שלכם ומרמזים מה יהיה בתוכו. לכן, ההקשר בין הדלת לבין הבית הוא מחויב המציאות. מאידך, יש לכם גם חצר, ואם לא, אז קיים שטח חיצוני בו הדלת נמצאת. לא תמיד שטח זה, ושטח הבית זהים בעיצובם, ואז יש למצוא פתרונות יצירתיים עבור דלתות כניסה שיכולות להשתלב בשני המרחבים כשורה.

 
דלתות כניסה דו שכבתיות
 
הכירו את דלתות הכניסה הדו שכבתיות. דלתות אלו מגשימות חלום עבור הדיירים שמראה החצר או השטח החיצוני שלהם שונה ממראה הפנים של הבית, ולכן הדלת כלפי חוץ צריכה להיראות אחרת כלפי פנים. לפיכך, קיים עיצוב דו שכבתי, אשר באמצעותו גם בחצר הדלת תיראה מתאימה וגם בבית היא תיראה בדיוק כמו שהיא צריכה להיות. לעתים השכבות נבדלות זו מזו בצבע בלבד, ולעתים גם בחומר הייצור: עץ מלא בתוך הבית, ומתכת מצופה פורניר מחוץ לבית, לדוגמה.
 
פרזול לדלתות כניסה
 
הפרזול הוא אלמנט חשוב בדלתות הכניסה. ישנן דלתות כניסה עם ידיות שפותחות את הדלת משני צדיה, וישנן דלתות כניסה בהן רק הידית הפנימית פותחת את הדלת, והחיצונית רק דוחפת אותה. לרוב, זה מה שהצרכן בוחר גם כי ידית-הדחיפה החיצונית יותר יפה ומעוצבת מידית פתיחה, שלרוב לא מגיעה בעיצוב מאד מיוחד. בנוסף, דלת כזו היא גם בטוחה יותר, ולרוב מקשה על פורצים לחדור אליכם הביתה. יחד עם זאת, אם אתם טיפוסים ששוכחים מפתחות, ומרבים להיעזר במנעולן, רצוי שתהיה לכם דלת פתיחה גם מבחוץ, על מנת שתימנעו מהינעלות מחוץ לבית בעת שכחת המפתח.

התקנים נלווים לדלתות כניסה
 
מומלץ שבכל דלת כניסה שתבחרו - תתקינו חור הצצה, ויותקנו גם פרופילים המדמים חלון על הדלת. זה גם ישפר את עיצוב הדלת, וגם יספק עוד פתחי הצצה מבעדם תוכלו לראות מה נעשה בחוץ ומי מבקש להיכנס לביתכם בשעה שדופק בדלת. התקנים נלווים אלו יוצרים עבורכם דלת בטוחה, וגם משפרים את חזותה העיצובית כך שתתאים לסביבת ביתכם באופן הכי אופטימלי שרק ניתן.
 
צרו אתנו קשר למידע נוסף אודות עיצוב דלתות כניסה מעץ!